Avatar billede walid Nybegynder
24. oktober 2010 - 16:14 Der er 18 kommentarer

Jeg kan ikke installere min Brother printer på min computer.

Hej derude, jeg har en printer som jeg har haft et stykke tid nu. Da jeg købte den installerede jeg den på min Windows xp home edition. men nu installerede jeg ny software på, og prøver så at installere printeren på den sammen computer igen. Men når den så skal til at installere printeren når den kun til 60 % eller også starter den forfra.
p.s min printer er en (Brother MFC-7420)
Avatar billede Poko1 Ekspert
24. oktober 2010 - 16:39 #1
Har du skiftet til et andet styresystem?
Avatar billede walid Nybegynder
24. oktober 2010 - 16:43 #2
Nej jeg har stadig det samme styresystem
Avatar billede Poko1 Ekspert
24. oktober 2010 - 16:46 #3
Avatar billede walid Nybegynder
24. oktober 2010 - 17:00 #4
Den går det samme som installations cd'en
Avatar billede walid Nybegynder
24. oktober 2010 - 17:11 #5
den gør det samme som på cd'en
Avatar billede Poko1 Ekspert
24. oktober 2010 - 17:12 #6
Prøv at gå i kontrolpanel tilføj&fjern programmer og se om du kan fjerne den der lav derefter en oprydning med Ccleaner
http://www.filehippo.com/download_ccleaner særligt den der hedder register. og prøv så igen.
Avatar billede walid Nybegynder
24. oktober 2010 - 17:16 #7
Hvad skal jeg fjerne inde på (tilføj og fjern progammer)?
Avatar billede walid Nybegynder
24. oktober 2010 - 17:43 #8
Det virker stadig ikke.
Avatar billede Poko1 Ekspert
24. oktober 2010 - 17:49 #9
Er det en USB Printer? så prøv at instalere uden printeren sat til og først tilslutte når programmet spørger efter den.
Avatar billede 220661 Ekspert
24. oktober 2010 - 18:47 #10
Er det på samme pc som du ikke kan opdatere dine bundkort drivere?
http://www.eksperten.dk/spm/922162
Avatar billede Poko1 Ekspert
25. oktober 2010 - 08:38 #11
Vi havde måske været lidt tættere på en løsning hvis du havde oplyst at du havde problemer med bundkort drivere. Du skal hvis du har en driver CD. til dit bundkort indstalere disse først hvis du ikke har den så må du fortælle hvilket bundkort der sidder i så vi på producentens hjemmeside kan finde dem.
Avatar billede walid Nybegynder
25. oktober 2010 - 11:44 #12
Ja det er på samme computer, jeg kan ikke finde Multimedialydkort og C-media USB Audio. Så jeg kan ikke høre musik på min computer.

Min printer har jeg prøvet adskillige gange at installere, jeg har også prøvet at sætte stikket ind i computeren når den beder om den, men intet virker.
Avatar billede Poko1 Ekspert
25. oktober 2010 - 12:29 #13
Med dette værktøj kan du finde ud af hvilket bundkort du har.
http://www.piriform.com/speccy. se efter hvad der står ved motherboard
før du har fået instaleret dine bundkort drivere vil der være mange ting der ikke virker
Avatar billede walid Nybegynder
25. oktober 2010 - 13:51 #14
Dette er mit bundkort/motherboard: FUJITSU SIEMENS P5SD2-FM (LGA 775)
Avatar billede Poko1 Ekspert
25. oktober 2010 - 15:00 #15
Avatar billede Poko1 Ekspert
28. oktober 2010 - 09:22 #16
Fik du instaleret dine bundkort dryvere?
Avatar billede 220661 Ekspert
04. november 2010 - 00:02 #17
Er du kommet videre Walid?
Avatar billede walid Nybegynder
09. november 2010 - 11:25 #18
Nej, Den hjemmeside du har givet mig poko1 virker ikke, den kan godt hente filen, men så siger den jeg skal genstarte systemet, og prøve at køre installations programmet igen ;(