Avatar billede chris0905 Nybegynder
24. oktober 2010 - 09:40 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Download en fil fra en hjemmeside

Hej Eksperter!

Jeg prøver at downloade en fil fra en hjemmeside, men når jeg trykker på linket, så åbner den bare i browseren...
Det er en .xml fil så jeg kan ikke bruge den side den åbner...

Er der nogen der ved hvordan jeg kan få downloadet den fil???

Mvh.

Christoffer
24. oktober 2010 - 09:59 #1
Via hvilken Browser ?

Kan vi få et eksempel (Link?)
Avatar billede Selas Nybegynder
24. oktober 2010 - 10:00 #2
Højreklik - gem som/save as eller noget i den stil.
.xml er hjemmeside-endelse ligesom .html så det er nok ikke meningen at der skal gemmes noget eller linket er defekt, du kan jo bare smide det her så kan jeg/vi prøve det.
Avatar billede chris0905 Nybegynder
24. oktober 2010 - 10:02 #3
Jeg bruger GoogleCrome som favorit, men har IE installeret...

et link er her: http://dev.cmsmadesimple.org/project/files/69

Håber i kan hjælpe mig...
Avatar billede chris0905 Nybegynder
24. oktober 2010 - 10:03 #4
Det er FormBuilder-0.6.4.xml -filen jeg skal bruge
Avatar billede kagejoe Nybegynder
24. oktober 2010 - 10:13 #5
Hvis du åbner linket i IE også trykker "Side" og "Gem som". Så har du filen ;D

http://s3.amazonaws.com/cmsms/downloads/5996/FormBuilder-0.6.4.xml
24. oktober 2010 - 10:15 #6
IE - HøjreKlik på [FormBuilder-0.6.4.xml] - "Gem destiation som..." ...

http://s3.amazonaws.com/cmsms/downloads/5996/FormBuilder-0.6.4.xml
Avatar billede chris0905 Nybegynder
24. oktober 2010 - 10:16 #7
Det var også nogenlunde det jeg kunne finde frem til selv... men jeg kunne ikke bruge filen i mit CMS, så jeg tog en af .tar filerne... Men tak for hjælpen!

Send et svar alle
Avatar billede Selas Nybegynder
24. oktober 2010 - 10:18 #8
xml liket er endten defekt eller også er det noget andet der er meninen med det som nævnt tidligere, du skal bruge tar.gz i stedet, og så kan du åbne det med winrar (eller evt. 7zip):

Hent winrar her 32 eller 64 bit:
http://www.rarlab.com/download.htm