Avatar billede morten2001 Nybegynder
25. juli 2001 - 19:19 Der er 2 kommentarer

????? fejl?

dette er en general fejl jeg får ikke kun med mine asp scripts... fejlen
er

CGI Error
The specified CGI application misbehaved by not returning a complete set of HTTP headers. The headers it did return are:

jeg forstår ikke hvad den mener... med det... nogen der kan forklare???

(mine scripts bliver kørt fra min egen webserver)

win2k (ISS)
Avatar billede jakobandersen Nybegynder
25. juli 2001 - 19:25 #1
Denne fejl skyldes ofte at IIS ikke kan finde run-time systemet.

Prøv at kør setup og se om den fik alle komponeneter med og evt. reboot
Avatar billede morten2001 Nybegynder
25. juli 2001 - 19:29 #2
skal jeg installere alle komponenter som man kan inde i add / remove programs?