Avatar billede mboi12 Nybegynder
22. oktober 2010 - 16:57 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Modern warfare 2 skrift?

Hej. Jeg har lige købt Call of duty: modern warfare 2 og det er sådan at jeg af en eller anden grund ikke kan se skrift i spillet. Jeg kan godt spille selve spillet men al form for tekst der er, kan jeg ikke se. det viser sig bar som en masse slørede farver.

Er der nogen herinde der har en ide om hvorfor den gør det og hvordan jeg kan fjerne det?
Avatar billede jokkejensen Novice
22. oktober 2010 - 17:20 #1
opdater spillet ?
Avatar billede Slettet bruger
22. oktober 2010 - 17:24 #2
du skal gå ind på (options) og inde i en af menuerne står det (subtitels) den skal du sætte på (on)

håber det hjælper
Avatar billede Lystlund Nybegynder
22. oktober 2010 - 17:32 #3
Havde samme problem med min computer da jeg købte spillet, men en enkelt opdatering af min grafikkort sku jeg mener klarede tingene.
Nu spiller den det helt glat og jeg kan læse alt tekst

Håber dette vil hjælpe dig!