Avatar billede Deadwood Nybegynder
22. oktober 2010 - 09:18 Der er 1 kommentar

Designer søges

Hej derude

Jeg søger en webdesigner (lønnet arbejde) til at designe en række hjemmesider for kunder såvel som for os selv. Dine vigtigste egenskaber er selvfølgelig dine evner til at designe flotte hjemmesider, men også til at overholde deadlines. Vores tidligere grafiker var ikke særlig pålidelig, så det skal du være.

Arbejdet er som tidligere nævnt lønnet, hvis du har eget CVR nummer afregner vi bare som firma, ellers bliver du ansat som deltidsansat med arbejdsplads i hjemmet.

Hvis du er interesseret, så send mail med smagsprøver på hvad du tidligere har lavet.

Mailen er info@pandinetworks.com
Avatar billede pernille_t Nybegynder
02. februar 2011 - 15:35 #1
Hej
Jeg kan se, at det er lang tid siden, at dette opslag blev posted. Er stillingen besat, eller kan jeg stadig søge?
Hilsen Pernille