Avatar billede cjonassen Nybegynder
21. oktober 2010 - 21:07 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

AVI-fil til CD-R

Hej hvordan får jeg brændt en AVI-fil ned på en CD-R 700MB, så den kan afspilles i en DVD-afspiller ?

Og hvad gør jeg hvis filen fylder mere end de 700MB.

Søger efter en nem løsning
Avatar billede frem-ad Professor
22. oktober 2010 - 07:38 #1
Det kan dvd flick du kan hente den her http://www.dvdflick.net/ som standard står den til alm. dvd skive (4,7GB) der ændre du det bare til cd 700MB (der er en guide inde på siden) Men pas på størelsen af filmen/video klippet for kvaliteten bliver for dårlig hvis den skal "presses" for meget sammen
Avatar billede frem-ad Professor
22. oktober 2010 - 07:39 #2
OBS.: 2.000 point. Point ude: 1.000
Dem der ikke er grønne er ikke lukket http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/cjonassen
Avatar billede cjonassen Nybegynder
28. oktober 2010 - 13:53 #3
hej jeg kan stadig ikke finde ud af hvordan man gør filen mindre
Avatar billede frem-ad Professor
28. oktober 2010 - 16:15 #4
Men har du gjordt som jeg skrev. Og hvorfor vil du have den ned på en cd og ikke en dvd som os andre.

Og presse en avi fil længere ned end 700 mb så går kvaliteten for langt ned, så skal du til at klippe den så du deler den i to dele og derved 2 cd skiver.
Avatar billede cjonassen Nybegynder
28. december 2011 - 22:37 #5
asd