Avatar billede someone Nybegynder
25. juli 2001 - 17:59 Der er 55 kommentarer og
1 løsning

Hvad står HTML for?

Hvad står HTML egentlig for???
Er det ik sådan noget der bare skal lyde sejt
Avatar billede bbs Nybegynder
25. juli 2001 - 18:00 #1
Hypertext Markup Language
Avatar billede chriller Nybegynder
25. juli 2001 - 18:01 #2
Hyper tEXT mARKUP lANGUAGE
Avatar billede bbs Nybegynder
25. juli 2001 - 18:02 #3
ca. 1 minut forsinket ..
Btw, så sidder der så\'en sød lille knap på mit tastetur kaldet \"Caps Lock\" prøv den ..
Avatar billede bbs Nybegynder
25. juli 2001 - 18:03 #4
hehe, tjah, det er jo utrolig dårlig snyd!
Admin skal vidst komme ind her ..
Avatar billede jasc_dk Nybegynder
25. juli 2001 - 18:03 #5
HyperText Markup Language --> HTML
Avatar billede jasc_dk Nybegynder
25. juli 2001 - 18:03 #6
Jeg MÅTTE også svare, sorry.
Avatar billede bbs Nybegynder
25. juli 2001 - 18:04 #7
jasc_dk->
Det er et snydespørgsmål ..
\"someone\" bruger alle sine points ..
Avatar billede chriller Nybegynder
25. juli 2001 - 18:05 #8
Hvorfor tror i det er snyd?
- Fordi i ik fik nogle point? oder was?
Avatar billede bbs Nybegynder
25. juli 2001 - 18:07 #9
chriller->
Han bruger samtlige points, + at han accepterer dit svar som kommer over 1 minut efter mit korrekte svar ..
Det lugter jo langt væk!
Avatar billede jasc_dk Nybegynder
25. juli 2001 - 18:07 #10
Nå, er det så nemt at få point?
Avatar billede olebole Juniormester
25. juli 2001 - 18:08 #11
<ole>
Det her lugter rigtig fælt...!
Hermed mister vi både someone og chriller......tjahhhhhh - her må vist udbrydes, de tre små forløsende ord:
    \"Ærg\'li - Ærg\'li - Ærg\'li...!\"  =o)
/mvh
</bole>
Avatar billede netsrac Praktikant
25. juli 2001 - 18:08 #12
chriller >> Fordi at hvis nogen skulle have de point skulle det være bbs.

Desuden er det heller ikke en rimelig pointsum for et sådant spm.
udsnit fra ekspertens regler:

De point som man tildeles eller har optjent, skal anvendes med omtanke, således at alle fremover kan have tiltro til dette system.
Avatar billede bbs Nybegynder
25. juli 2001 - 18:09 #13
olebole->
Tjah, jeg er da egentlig glad for at mit ikke blev accepteret ..
Avatar billede tzr Nybegynder
25. juli 2001 - 18:10 #14
\"uhada, lad os snyde så vi kan få nogle flere point ... haha, vildt sjovt\" sagde han med en sarkastisk stemme
Avatar billede olebole Juniormester
25. juli 2001 - 18:11 #15
Admin er underettet...!
/mvh
Avatar billede netsrac Praktikant
25. juli 2001 - 18:14 #16
olebole >> /mvh Hvem ? :-)
Avatar billede bbs Nybegynder
25. juli 2001 - 18:14 #17
Avatar billede sunlock.dk Nybegynder
25. juli 2001 - 18:16 #18
bbs <<<

Er det ikke bedre at sende en mail til admin?
Avatar billede olebole Juniormester
25. juli 2001 - 18:17 #19
netsrac >> Blot fordi, der er et par sump-padder med i spørgsmålet, kan jeg jo godt tale pænt til Jer andre  ;o)
/mvh
Avatar billede chriller Nybegynder
25. juli 2001 - 18:18 #20
slap dog af!! Jeg skifter jo bare brugernavn..kan i ikke bare være ligeglade????
Jeg vil sq da selvfølgelig beholde mine optjente point fra min gamle bruger! Er det så svært at få til at køre rundt i jeres hoveder!
Avatar billede olebole Juniormester
25. juli 2001 - 18:18 #21
Der ER sendt mail til Admin. Man kan bare bruge \'Tip en ven\' i øverste venstre hjørne - men det ER allerede gjort  :)
Avatar billede bbs Nybegynder
25. juli 2001 - 18:18 #22
Måske bedre at skrive til admin, men nu må han da se det, når han får mail, og hp :)
Avatar billede sunlock.dk Nybegynder
25. juli 2001 - 18:20 #23
olebole <<<

Lyder godt

chriller <<<

Som om det ikke også er snyd?

::sunlock.dk::
Avatar billede olebole Juniormester
25. juli 2001 - 18:20 #24
chriller >>
1. Så ville det zq have været smart at skrive det i spørgsmålet!
2. Det strider mod de regler, du har godkendt for at kunne oprette en bruger på Eksperten!
Avatar billede chriller Nybegynder
25. juli 2001 - 18:23 #25
Hold dog op...
Tak fordi I er så ivrige for at få lukket ALLE!!
Avatar billede olebole Juniormester
25. juli 2001 - 18:24 #26
PLUS at du siden 6/7 har haft dobbelt-identitet, hvilket også er imod reglerne...!
Avatar billede chriller Nybegynder
25. juli 2001 - 18:25 #27
Nix, en ven, Rasmus - har styret brugeren Chriller. Jeg har styret Someone...Så ingen dobbelt-identitet her!
Avatar billede sunlock.dk Nybegynder
25. juli 2001 - 18:26 #28
chriller <<<

Men du har adgang til begge og misbrugte det!
Avatar billede chriller Nybegynder
25. juli 2001 - 18:29 #29
Jeg HAR LIGE fået adgang til Chriller...sååå deet
Avatar billede netsrac Praktikant
25. juli 2001 - 18:30 #30
Ligegyldigt hvordan du vender og drejer det, har du gjort noget mod reglerne.
Avatar billede olebole Juniormester
25. juli 2001 - 18:31 #31
Det er da fløjtende ligegyldigt........skulle sunlock.dk så bare kunne overtage min identitet - med samt mine 46002 points...?
Er du helt sikker på, du skulle have røget den sidste?  =oD
Avatar billede sunlock.dk Nybegynder
25. juli 2001 - 18:34 #32
chriller <<<<

Du har LIGE fået adgang??? Det er sq da stadig imod reglerne. DUMT, MEGET DUMT.

Hvad siger din ven, Rasmus, ikke til det?

olebole <<<

Må jeg godt få dine points??? *hehehehe*
Så kan jeg jo svare på hvad PHP eller ASP står for, ik\'? *G*

::sunlock.dk::
Avatar billede olebole Juniormester
25. juli 2001 - 18:37 #33
Det kunne da være, jeg skulle prøve at høre Erik Jacobsen, om ikke han har meget mere lyst til at hedde noget andet....et lille frisk spørgsmål og Vupti......OleBole ville have 117.081 points  =oD
Avatar billede roenving Novice
25. juli 2001 - 18:38 #34
Hvad betyder D\'et i (D)HTML -- jeg sætter 77312 point på højkant

<=;~}
Avatar billede olebole Juniormester
25. juli 2001 - 18:44 #35
Damned Helvedes Træls Med Lyv (...og snyd)  =oD

chriller >> Det må man vel hellere kalde dig nu, someone.
Hvis jeg var dig, ville jeg - hurtigere end en baby kan skide tyndt - maile Admin (info@eksperten.dk) og bede ham fjerne 570 points fra din konto og slette \'someone\'...! Så kan det være, du har en chance - dersom han tillader tåbeparagraffen at træde i kraft i dette tilfælde.
Avatar billede sunlock.dk Nybegynder
25. juli 2001 - 18:48 #36
Kan en baby skide tyndt meget hurtigt????
Avatar billede bbs Nybegynder
25. juli 2001 - 18:50 #37
Hurtigere end Amin Jensen mistede sin humor ..
Avatar billede olebole Juniormester
25. juli 2001 - 18:50 #38
Jeg har haft tre selv - og en af dem har begavet mig med en fjerde: Ja...! MEGET hurtigt...!  *ROTFLMAO*
Avatar billede sunlock.dk Nybegynder
25. juli 2001 - 18:52 #39
Det vil altså sige, at chriller er FUCKED?

Godt det ikke er mig.

::sunlock.dk::
Avatar billede xzxzx Nybegynder
25. juli 2001 - 18:55 #40
Dynamisk, så nu burde jeg fører opretter du et spm.?
Avatar billede roenving Novice
25. juli 2001 - 18:55 #41
Hov, jeg glemte at nævne, at jeg lige skulle have svar tilbage fra de der 26(00) brugere, jeg har spurgt om de ikke ville stille mig spørgsmålet:

Hvorfor kommer der ikke en gris ud, når man trykker på Udfør!

hth
jes ;~}
Avatar billede olebole Juniormester
25. juli 2001 - 18:58 #42
xzxzx >> Jeg HAR svaret i øverste linie i min kommentar \"25/07 2001 18:44:40\"  =o)
Avatar billede xzxzx Nybegynder
25. juli 2001 - 19:00 #43
Fordi planeten Pluto er placeret for højt i forhold til Jupitor, hvis solen\'s centret vinkel lå 9,4* lavere end en posse lakridser, ville der med 99.9% chance komme en gris ud.

Sådan et natur fænomen sker kun 1 gang hvert 89\'ne år!

Avatar billede xzxzx Nybegynder
25. juli 2001 - 19:02 #44
Okay, det er helt i orden. Gives der nogle point for forsøget (bare 10.000 stk ca.?).
Avatar billede roenving Novice
25. juli 2001 - 19:08 #45
Jeg mangler lige svar fra 2600 !~)
Avatar billede spang Nybegynder
25. juli 2001 - 19:24 #46
Og her har jeg altid gået og troet, at HTML stod for How To Make Love.

sunlock et al. >> Jeg vil hellere vide, hvad Perl står for...

\\spang
Avatar billede sunlock.dk Nybegynder
25. juli 2001 - 19:28 #47
spang <<<

Perl.... hmmm, ik\' for 570 points!!!! *S*

::sunlock.dk::
Avatar billede jakoba Nybegynder
25. juli 2001 - 19:46 #48
spang >> \"well, that explains why your code is so f...ed up\" :-))
NB: ikke spor personligt, ku bare ikke modstå den.

mvh JakobA
Avatar billede roenving Novice
25. juli 2001 - 20:34 #49
Perl:
Previous Experience Resembles L...
Avatar billede roenving Novice
25. juli 2001 - 21:07 #50
>>>spang

I øvrigt: vidste du ikke det før du opdagede html ?~|
Avatar billede hotpop Novice
25. juli 2001 - 22:50 #51
chriller> See ya! Cheating never pays off, so now you loose it all! Bye bye!
Avatar billede jakoba Nybegynder
25. juli 2001 - 23:07 #52
chiller >> det er ikke så extremt. bare læg points i et spgm til admin, og skriv så til info@experten.dk og fortæl hvilket spgm du har lagt dem i.

mvh JakobA
Avatar billede olebole Juniormester
25. juli 2001 - 23:17 #53
Men gør det...! Uanset, hvor meget Admin hader at smide nogen ud, vil han blive nødt til det, hvis du ikke handler. Gør ham og dig selv den tjeneste at oprette et spm. - hurtigt.
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
26. juli 2001 - 09:09 #54
spørger/svarer er slettet.
Avatar billede spang Nybegynder
26. juli 2001 - 11:22 #55
roenving >> Man er vel nørd så... næh ;-)
Avatar billede roenving Novice
26. juli 2001 - 11:27 #56
Nå, men så <=:-)····||-===