Avatar billede Lystlund Nybegynder
20. oktober 2010 - 15:24 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Airlink 59300

Hej jeg har været ude og investere i en Jensen Air:Link 59300.

Efter kort tid er jeg begyndt at have lidt problemer med at den "går af nettet" og så er den eneste måde at få den til at komme på nettet igen ved at genstarte den.

Dette kan ske ca. 1-2 gange om ugen.

Det mærkeligste er den stadig siger du er på internettet, men den kan ikke finde nogle hjemmesider, logge på nogle programmer som msn eller skype.

Nogen som har nogle ideer / svar til hvad dette kan skyldes?

Har prøver at kigge i manuallen uden held om dette problem.
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. oktober 2010 - 17:26 #1
Send den til service, for det skal den ikke gøre.

En mulig ting: Kører du en torrent klient, så tjek at du ikke har sat peers for højt.
Avatar billede Lystlund Nybegynder
22. oktober 2010 - 17:30 #2
Nej jeg kører overhovedet ikke med torrents, så der burde ikke ligge noget problem og routeren har kodeord på så der er formodenligt heller ikke en fremmed der sidder og gør det.

Men må jeg vil lige se på for vi kan ikke så meget undvære det trådløse internet herhjemme.
Avatar billede Lystlund Nybegynder
08. december 2010 - 14:45 #3
lukker.
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. december 2010 - 20:39 #4
Løsningen var?
Avatar billede Lystlund Nybegynder
09. december 2010 - 09:46 #5
Har desværre ikke kunne finde nogen løsning og valgte at lukke den. Selv producenten anede ikke hvad det var og mente at det var mit eget net som var ustabilt.