Avatar billede Nautilous Nybegynder
20. oktober 2010 - 11:19 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Deling af kalender i outlook - "kan ikke deles med følgende adr. pga tilladelsesindstillingerne på netværket"

Hejsa,

Jeg er ny bruger og har lige et problem med deling af en kalder i Outlook 2007.

Vi skal have delt min chefs kaldender så jeg kan booke møder etc, men når han prøver at "del min kaldender" i outlook giver den følgende fejlbesked.

"Kalenderen kan ikke deles med følgende adresser (min adr)på grund af tilladelsesindstillingerne på netværket".

Vi har et arbejdsnetværk - og kører med trådløst internet.

Windows 7.

Nogen der kan give mig en step by step hvad jeg skal gøre for at få det til at virke?

Tak
Allan
Avatar billede Nautilous Nybegynder
21. oktober 2010 - 14:25 #1
BUMP =)
Avatar billede Nautilous Nybegynder
25. oktober 2010 - 13:30 #2
Ack ingen der har forslag til hvilke indstillinger jeg skal kigge på?

Allan
Avatar billede Nautilous Nybegynder
19. november 2010 - 08:41 #3
Har selv fundet ud af det nu...
Avatar billede Mikalpzoe Nybegynder
11. marts 2011 - 10:16 #4
Sidder selv med samme problem nu -så jeg opfordrer til, at når man har fundet løsningen selv, at man så lige beskriver hvad den er.

Derfor: hvad gjorde du?

/Mikkel
Avatar billede Mikalpzoe Nybegynder
11. marts 2011 - 10:50 #5
Her beskrives hvad man gør: http://support.microsoft.com/kb/983062/en-US

And it works
Avatar billede kristiannielsen Nybegynder
02. maj 2012 - 10:06 #6
Mikalpzoe - Tak for linket, det hjalp gevaldigt :)