Avatar billede thomaspape Nybegynder
18. oktober 2010 - 15:56 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Importer .pst til Winsows Live mail

Hej.

Jeg har netop købt ny pc med alt det opdatering det nu indebærer - men kunne ikke finde outlook på Windows 7 - google og fandt ud af at den ikke kan køre med Windows 7. Det generer mig ikke at skulle bruge WLM som jeg nu har fået op at køre. Nu vil jeg så gerne importere alle mine emails m.v. som jeg har gemt på en bærbar harddisk i en .pst fil - men kan ikke importere denne til WLM.

Er der nogle der ved hvordan man kan gøre ?

Skal man konvertere .pst til andet format eller hvad gør man ??

vh Thomas
Avatar billede hjolsen Ekspert
18. oktober 2010 - 16:21 #1
To muligheder :
1.: Køb outlook 2010  og importer pst filen
2.: På den gamle computer som jeg her går ud fra kører XP    importerer du alt fra OUTLOOK  ind i OUTLOOK EXPRESS - OUTLOOK EXPRESS data mapper kan du nemlig importere i WLM
18. oktober 2010 - 17:21 #2
...ikke finde outlook på Windows 7 - google og fandt ud af at den ikke kan køre med Windows 7... - du misforstår et par ting her:
Outlook 2007 er en del af M$ Office 2007 pakken. En selvstændig (KØBE) programpakke, som kan køres på alle M$ Windows instalationer. Altså ikke en del af WIN7 / Vista / XP / ...
Avatar billede thomaspape Nybegynder
18. august 2011 - 08:12 #3
ok