Avatar billede al-j Praktikant
18. oktober 2010 - 14:10 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Fotoalbum

Hej. jeg skal bruge et fotoalbum til download, gerne gratis.
det skal være på dansk og skal være meget lig Picasa, men det kan vi ikke rigtigt finde ud af.Så det skal være mere simpelt, sådan set kun kunne gemme billeder i forskellige mapper, kopierer og slette. Kom frisk med gode forslag, da picasa driver kæresten til vanvid .....
Avatar billede al-j Praktikant
18. oktober 2010 - 14:30 #1
Og det skal IKKE være et online album :)
18. oktober 2010 - 17:28 #2
Avatar billede al-j Praktikant
30. oktober 2010 - 08:34 #3
Tak. skriv lige et svar
30. oktober 2010 - 10:13 #4
Ping...

Dette er så et [svar]...