Avatar billede WPCS Nybegynder
18. oktober 2010 - 12:11 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Slette en gruppe på Facebook

Jeg er ikke en ørn i Facebooks tekniske konstruktion.

For lang tid siden lavede jeg en gruppe for mit daværende firma, men lukkede min egen private konto, og dette bevirkede at jeg blev slettet som administrator.

Nu har jeg lukket mit firma og ønsker ikke længere at FB-siden eksisterer, da folk bliver ved at ringe for at få computer hjælp.

Men det ser ikke ud til jeg kan slette den når jeg ikke længere kan gøre til adm. - men kun melde mig ind i gruppen.

Hvad gør man? Og ER der noget at gøre, hvilket jeg tvivler på?
Avatar billede gnuff Praktikant
18. oktober 2010 - 13:05 #1
Der er nok ikke andet at gøre end at kontakte facebooks administratorer, for som du selv skriver kan du ikke selv slette den gruppe, når du ikke er admin længere i kraft af at din konto er blevet lukket..
Avatar billede WPCS Nybegynder
18. oktober 2010 - 13:30 #2
Jeg har oprettet ny konto privat, men er self ikke længe på amd. listen.

M.h.t. kontakt FB: Det er lidt sparsomt med at finde oplysningerner herom synes jeg?!
Avatar billede gnuff Praktikant
18. oktober 2010 - 17:59 #3
Du kan se om ikke det kan lykkes her:
http://www.facebook.com/#!/help/?page=835
Avatar billede WPCS Nybegynder
19. oktober 2010 - 14:41 #4
Ved at lede længe fandt jeg denne:

http://www.facebook.com/help/contact.php?show_form=groups_bug

da mit problem ikke er beskrevet i deres gængse beskrivelser.
Avatar billede WPCS Nybegynder
26. november 2010 - 11:14 #5
Lukker, fandt ikke svar.
Avatar billede djkitt Nybegynder
14. maj 2012 - 00:30 #6
nu kan jeg se opslaget er fra 2010 nu ved jeg ikke om Admin herinde sletter gamle opslag

men for at få Adgang til din gruppe skal du finde den som er Admin for gruppen og bede ham slette den
vis gruppen ikke har en admin kan du selv tilføje dig igen i højre side på gruppen der vil stå forslå en ven som admin og her kan du forslå dig selv