Avatar billede lassegrubbe Nybegynder
18. oktober 2010 - 10:26 Der er 2 kommentarer

JavaScript programmør søges til lille opgave på musikteori website

Hej.

Jeg søger en JavaScript programmør til at lave nogle små øvelsesprogrammer til mit website www.musikipedia.dk med musikteori. Hjemmesidens emne har en ret begrænset målgruppe, men jeg er alligevel kommet op på 400 besøg om dagen. Da jeg ikke tjener noget nævneværdigt på hjemmesiden, så kan jeg kun tilbyde en lille sum penge for arbejdet - og/eller en ordning hvor du får dit navn og link til evt. hjemmeside synligt på min hjemmeside.

Helt konkret er det jeg søger, et lille program der
- kan vise nogle node- og lydeksempler (som jeg laver)
- har en input formular hvor en bruger kan indtaste svar
- har en score beregner der regner antallet af rigtige svar ud

Jeg har en del ideer til yderligere funktioner der kan tilføjes, men jeg tror det er i småtingsafdelingen.

Selve øvelsesprogrammet kommer nok til at minde meget i retning af det her (klik på Øvelser i Genkendelse):
http://jakobmjensen.dk/musikkurser/teori/noder/index.html

Kontakt mig på lasse@lgmusik.dk og hør mere, eller svar på tråden her.

Min hjemmeside er i øvrigt lavet i Joomla, men det jeg søger er ikke en extension. Jeg søger kun selve JavaScriptet (med grafisk brugerflade) - jeg implementerer det selv på siden.

Mange hilsener
Lasse.
Avatar billede ljm21 Praktikant
19. oktober 2010 - 08:16 #1
Hej Lasse

Jeg vil gerne høre lidt mere om opgaven og eventuelt give et bud.
Du kan kontakte mig på program1@program1.dk

Mvh
Lars Mikkelsen
Avatar billede lassegrubbe Nybegynder
22. oktober 2010 - 14:25 #2
Lukket...