Avatar billede meicar Nybegynder
17. oktober 2010 - 10:11 Der er 2 kommentarer

Programmør til udvikling af Joomla auktions site

Hej

Jeg er på jagt efter en programmør som kan hjælpe mig med at udvikle et site. Er der nogen der kender nogen som kunne være interesseret i sådan et projekt, høre jeg meget gerne fra dem.

Neden for har jeg beskrevet lidt om konceptet og nogle af de elementer
jeg umiddelbart ser det skal indeholde.

Overordnet vil jeg gerne holde sitet i en light version og design mæssigt noget i retning som www.downtown.dk

Lidt om konceptet
Kort fortalt så skal sitet fungere som et lukket forum, hvor brugere
kan lægge opgaver ind, hvorefter der kan bydes på disse. Samtidig skal
det fungere som et inspirationssite hvor brugerne har mulighed for at
blive inspireret af hinandens opgaver og løsninger. I udvikling af
konceptet skal forsøges integreret dialogmuligheder med brugerne
således at det for brugeren virker naturligt og samtidig virker
kommercielt optimalt. Der skal være mulighed for at annoncere på
sitet, via nyhedsmails og der skal tænkes gode muligheder for CRM og
C2C marketing ind i løsningen. Sitet skal henvende sig til
private/erhverv over hele DK, hvilket også skal tænkes ind i måden,
hvorpå sitet bliver udformet og den dialog der efterfølgende skal
etableres.

Nedenfor er listet nogle af de funktioner der umiddelbart forestilles
at skulle tænkes ind i sitet:

Lukket site med bruger login
Forside med dynamiske nyheder som skifter i takt med at der kommer nye
opgaver ind.
Mulighed for billede/nyheds flow som skifter.
Pop up på forsiden med sign up til nyhedsbrev
Brugerprofil side
Auktionsmodul
Opgave template
Bud template
Generisk genererede email i forbindelse med bud, indlæsning af ny
opgave, vinder af opgaven
Betalingsmodul med mobilbetaling
Mulighed for reklame
Bruger rating
Polls
Database  håndteringsmodul back end til udsendelse af nyhedsbreve via email.
Maps, hvor man kan se hvor opgaverne og leverandørerne der er på sitet bor
CRM modul
Sammenkobling med sociale medier

Venlig hilsen
Mikkel
Avatar billede ivaldi Nybegynder
19. oktober 2010 - 09:30 #1
Hej Mikkel,
Du skal være velkommen til at kontakte mig pr. telefon (du kan finde nummer på hjemmesiden) for at høre nærmere hvad vi kan tilbyde.
Mvh. Søren
www.ivaldi.dk
Avatar billede webhaj Nybegynder
20. oktober 2010 - 15:00 #2
Hej Mikkel

Det lyder som et super spændende projekt, som vi ville være rigtig glade for at deltage i!

Vi har meget stor efaring med denne type større projekter, og hvordan de bedst køres effektivt igennem, så du bliver rigtig tilfreds med

Vores speciale er netop specialudviklede projekter, såsom portaler og deslige - fremfor almindelige små hjemmesider.

Vi har faktisk for nogle år tilbage udviklet et par auktionssites for en kunde (de er dog desværre lukkede ned nu) - dels et almindeligt auktionssite, som  kunden mente (voldsomt ambitiøst) skulle konkurrere med Ebay, samt et dating-site med auktionsprincipper inde over. Vi er sidenhen blevet dygtigere og klogere rent teknisk - men pricipperne i, hvordan man får sådan et type site til at fungere optimalt kender vi således en hel del til!

I øvrigt er vores priser naturligvis yderst rimelige - langt billigere end hvad større udviklingshuse kan tilbyde. :-)

Jeg håber at høre fra dig - fx på emailen kontakt snabela webhaj.com!

Venlig hilsen
Niels Christian