Avatar billede Scriptstudio Nybegynder
16. oktober 2010 - 18:47 Der er 17 kommentarer

Mine grafikkort lukker ned

Jeg har et problem når jeg sidder og spiller assassins creed 2, så lukker begge mine radeon 4980 grafikkort bare ned, men systemet bliver kørerne.
Derefter er det eneste jeg kan gøre er at restarte.
16. oktober 2010 - 18:56 #1
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?
Avatar billede Scriptstudio Nybegynder
16. oktober 2010 - 19:01 #2
win 7 64bit
Avatar billede Scriptstudio Nybegynder
16. oktober 2010 - 23:24 #3
Nogen der har en idé til hvad problemet kan være?
Avatar billede Jensen DK Novice
17. oktober 2010 - 07:47 #4
Måske for megen varme.
Avatar billede Scriptstudio Nybegynder
17. oktober 2010 - 09:55 #5
har kørt en furmark multi gpu test og de kom kun op på 81 grader..
Avatar billede Jensen DK Novice
17. oktober 2010 - 13:21 #6
81 grader er også for meget,det kan gå på et pasivt kølet, et med blæser, skal helst ikke over 60 grader.
Avatar billede Scriptstudio Nybegynder
17. oktober 2010 - 14:55 #7
Jamen hvad kan problemet så være og hvordan ordnes det?
Avatar billede Scriptstudio Nybegynder
17. oktober 2010 - 19:40 #8
ubelastet ved normal brug er den på 62 grader
Avatar billede Jensen DK Novice
18. oktober 2010 - 07:19 #9
Kan være den trænger til rensning for nullermænd?
Avatar billede Scriptstudio Nybegynder
18. oktober 2010 - 17:17 #10
er gjort og har lige genindstalleret windows og catalyst fulde download inde fra amd..
Avatar billede Scriptstudio Nybegynder
18. oktober 2010 - 23:54 #11
syntes bare det er underligt hvis den nu kan udholde en stabilitetstest fra furmark multi gpu, at det så skulle være et varme problem?
Avatar billede Scriptstudio Nybegynder
19. oktober 2010 - 00:52 #12
har lige prøve at kører siw ved siden af furmark og fik dette resultat..

http://www.pruttepuden.dk/images/photoalbum/data.jpg
Avatar billede Scriptstudio Nybegynder
22. oktober 2010 - 22:14 #13
Nu har jeg prøvet at format begge mine harddiske, installere windows 7 for ny opdateret alle driverne, dog har jeg pillet 1 af mine grafikkort ud.
Og nu er det sådan set blevet endnu værre..
nukan jeg sidde med explore i en lille halv time også ryger signalet til begge mine skærme, men blæserne på grafikkort køre endnu, der er lyd i højtalerne og systemet køre stadig.
der mangler bare noget billed på skærmene..

er det motherboard, processoren, grafikkortet, rammene, strømforsyningen m.m. er det en af dem der er stået af?
Avatar billede Jensen DK Novice
23. oktober 2010 - 12:37 #14
Det kan være mange ting svært at svare på, du må prøve dig frem og brug udellukkelsmetoden.
Avatar billede Scriptstudio Nybegynder
25. oktober 2010 - 20:23 #15
okaii hvordan kan man udelukke tingene, findes der ikke nogle hardware test programmer?
Avatar billede Scriptstudio Nybegynder
25. oktober 2010 - 20:24 #16
har en mistanke om at min northbridge overheater, men ved ikke hvad jeg kan gøre ved det, har opdateret bios, formateret lortet og installeret de nyeste driver til alt min hardware..
Avatar billede Jensen DK Novice
26. oktober 2010 - 07:27 #17
Du har taget det ene grafikkort ud, prøv at byt dem, kan være at det er det ene af kortene som laver baladen.