Avatar billede jimmbo Nybegynder
16. oktober 2010 - 12:10 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Virus scanner til Mac?

Hej
Jeg står og skal have fat i en virus scanner til mac.
Jeg har godt nok hørt, at Mac ikke har nogle vira, eller i hvert fald meget få, men jeg er ret overbevist om at jeg har fået en.

Jeg har lige oplevede for ikke så lang tid siden, at mit amazon account skiftede password, og i går var der en der købte noget gennem google checkout mens jeg var på arbejde.
Så mit kort er spæret, og jeg skal prøve at forbygge at det sker igen.
Avatar billede f-arn Guru
16. oktober 2010 - 12:29 #1
Avatar billede haverslev Novice
16. oktober 2010 - 12:36 #2
For OS X 10.4 - 10.6 (Tiger, Leopard and Snow Leopard)
http://www.clamxav.com/index.php?page=v2beta
Avatar billede jimmbo Nybegynder
16. oktober 2010 - 13:05 #3
Jeg har prøvet at installere ClamXav. Men når jeg åbner programmet, lukker det bare automatisk igen.
Avatar billede haverslev Novice
16. oktober 2010 - 18:18 #4
Den henter og installere det korrekt nok ikke?
Avatar billede haverslev Novice
16. oktober 2010 - 18:22 #5
Avatar billede jimmbo Nybegynder
16. oktober 2010 - 19:28 #6
Jeg har lige prøvet med beta'en, og den virkede :)

Men den fandt ikke noget. Men kan jeg ikke have en eller anden form for keylocker inde alligevel?

Eller hvordan kan det så være, at jeg er blevet hacket.