Avatar billede Redman Nybegynder
16. oktober 2010 - 10:08 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvordan formatere jeg min bærbare pc?

Jeg har denne Medion. Og ved ikke hvordan jeg skal få den formateret. Den kan hverken gå på nettet eller noget.

- Hvad skal jeg gøre? - Skal jeg bruge en af de cd'er jeg har til computeren?
Hvis jeg skal har jeg de her:
Recovery Disc
Application & Support-Disc MD 96630 ML

- Håber i ka hjælpe. :)
Avatar billede Poko1 Ekspert
16. oktober 2010 - 10:32 #1
Hvis du starter op med recovery disken får du en ren og ny installation som fra fabrik den anden skive indeholder så alle de programmer som medion har valgt at du kan indstallere på din PC.
http://www.medion.de/md96630/dk/noflash.html
Se under software.
Avatar billede haverslev Novice
16. oktober 2010 - 10:32 #2
Hvis du vil have den formateret og installeret, så den bliver "som da du fik den i butikken"

Så skal du putte recovery disc dvd i maskinen og starte den op.
Du skal blot følge anvisningen på skærmen, så installeres alt igen.
Når dette er sket, så tager du den Application & Support-Disc MD 96630 ML og sætter i maskine og installere de ting du vil have derfra, dog skal du som minimum installere alle drivere som er på den cd.
Evt. progammer der er på den, som du IKKE bruger/har brugt tidligre - kun du jo undlade at installere igen.

Når du har udført ovenstående, så skal du gå på windows update og installere ALLE automatiske opdateringer.
Avatar billede Redman Nybegynder
16. oktober 2010 - 10:39 #3
Okay. Mange tak Haverslev. - Det vil jeg lige prøve. :)