Avatar billede runeneesgaard Nybegynder
15. oktober 2010 - 19:53 Der er 1 løsning

Brug af togglebutton i Flash Catalyst

Jeg har lavet en hjemmeside i programmet Flash Catalyst, på hvilken jeg har lavet en togglebutton, som rent visuet fungerer præcis som den skal.

Jeg kan imidlertid ikke finde ud af, hvordan jeg får den til at starte en sang ved første klik og stoppe/pause sangen ved klik nummer 2. Er der nogen der kan hjælpe med det?

Jeg har et abonnement til siden Lynda.com, men jeg kunne heller ikke finde svaret derinde. De forklarer kun hvordan man laver knappen rent visuelt.

På forhånd tak!
Avatar billede runeneesgaard Nybegynder
01. november 2010 - 00:25 #1
Jeg endte med at bruge en helt anden løsning, hvor jeg bruger en play, en pause og en stop knap til at starte, pause og stoppe en videofil uden billed, som så fungerer som min sangfil.