Avatar billede rehsoe Nybegynder
15. oktober 2010 - 15:08 Der er 1 løsning

Hjælp til køb af spille PC

Hejsa

Hermed endnu et indlæg om indkøb af en spille computer :-)

Jeg har kigge indlæg fra de sidste to måneder igennem, men syntes jeg mangler lidt.

Jeg søger en stationære spille PC.
Den må gerne være samlet (kan godt selv, men...)
Den skal kunne køre spil som nedenstående, rigtig godt og helst i "højeste" grafik indstillinger:
* World of Warcraft
* Starcarft II
* Diablo III
* Company of Heroes

Jeg har skærm, tastatur, højtalere og mus.
Jeg havde tænkt et budget på 6-8.000, er dog i tvivl om en maskine til den pris kan klare ovenstående. Så hvis det bliver nødvendigt kan budgettet hæves med 2000, vil dog ikke over 10.000.

Jeg har kigget lidt på gamer pc'erne fra MM-vision, specielt fordi det er det eneste sted jeg har set de taler om støjdæmpning. Det ville jo være rigtig dejlig hvis man også kunne holde ud og side ved siden af maskinen. Eller bare være tilstede i rummet mens den henter den nyeste patch :-) (den kommer til at stå i soveværelset).
http://www.mm-vision.dk/produkter/vispcsystem.asp?action=vis&menu=computer&varenr=99107&type=pcsystem
http://www.mm-vision.dk/produkter/vispcsystem.asp?action=vis&menu=computer&varenr=99111&type=pcsystem

Nå det blev en lidt længere smøre, håber i har nogen gode råd.

Mvh
Lars
Avatar billede rehsoe Nybegynder
30. oktober 2010 - 09:35 #1
hmm, igen hjælpe at hente her åbenbart