Avatar billede mandersen Nybegynder
14. oktober 2010 - 22:29 Der er 2 kommentarer

Windows 7 bruger flade

Hej genier
min windows 7 har ændret udseende siden min datter har brugt den.
jeg har tidligere kunnet trykke på scrollknappen og programmerne rullede frem og tilbage på en visuel fix facon.

nu dukker der bare en listeform op i lav standard.
er der en der har løsningen?

mvh
Manderse
Avatar billede danielmajid Nybegynder
15. oktober 2010 - 00:09 #1
det tyder på et plugin eller program der har været installeret på din Windows7 som kunne dette, fordi windows7 har ingen standard visual fx på scrollknappen så vidt som jeg ved men jeg ved at DELL XPS (hvis det en dell du har) udgaven har et lille Dell program på windows 7 som får applicationer til rulle frem og tilbage :)
Avatar billede mandersen Nybegynder
17. oktober 2010 - 10:12 #2
Jo det har jeg sltid kunnet uden andre programmer.
men jeg undre mig over det er ændret.
det dukker nok en op der kender problemstillingen