Avatar billede thomas_buhl Nybegynder
14. oktober 2010 - 22:05 Der er 5 kommentarer

Brugere får ikke samme resultat ved ajax

Har en webshop, hvor der kommer et tooltip når musen køre over produktet. jeg får det ønskede resultat med at der kommer et tooltip frem med information om produktet, men nogle får kun tooltip'et frem hvor den ikke kommer vider end at vise load billedet. hvordan kan det ske selvom vi bruger samme browser ?
Avatar billede thomas_buhl Nybegynder
14. oktober 2010 - 22:07 #1
http://wiisoftmod.dk/webshop/
Hvis i selv vil prøve og melde tilbage med jeres resultat
Avatar billede Slettet bruger
14. oktober 2010 - 22:30 #2
Sjovt at man flytter varene til indkøbskurven :D Måske ikke så bruger venligt.

Virker for mig.
Avatar billede majbom Novice
14. oktober 2010 - 22:45 #3
det virker også her, men synes nu heller ikke om ideen med at flytte på det - især ikke når hele siden ikke kan være på min skærm...

sorry for OT

bruger forresten firefox 3,6 på win 7 ultimate
Avatar billede Slettet bruger
15. oktober 2010 - 15:34 #4
Tooltip virker også fint her, både med Firefox, Chrome og Opera på Linux (Ubuntu).

Jeg kan godt li' at man selv skal hente varerne ned fra hylderne og lægge i kurven : )
Avatar billede majbom Novice
10. november 2010 - 14:23 #5
thomas?