Avatar billede s250188mc Nybegynder
14. oktober 2010 - 22:05 Der er 3 kommentarer

Hjælp til computer køb

Hei folkens

Jeg står at skulle købe en ny pc, der mest skal bruges til at spille på. Ville dog lige høre hvad i mener om mit køb og om i måske havde nogle andre forslag. Prisen må helst ikke overstige 4500,-

http://pcnordic.dk/Superior-Gaming-PC/PCNI3-GTX460-I3-530-296GHz-/-4GB-/-500GB-/-DVD-RW-/-GTX460-768M.html

Produkt
Samlet uden skærm    Ja
Model    Superior Gaming PCNI3-GTX460
Produktlinje    PC Nordic
Processor
Producent    Intel
CPUer installeret    1
Type    Core i3
Processornr.    I3-530
Clock-frekvens    2.93 GHz
Mainboard
Chipsæt    Intel P55 Express
Front Side Bus (FSB) Hastighed    1333 MHz
Cachehukommelse
Cache størrelse    2 MB
Type    L2
RAM
Hukommelsesteknologi    DDR3
RAM    4 GB
Model    DIMM 240-pin
Type PCxxxx    PC3-1066
Harddisk for lagring
Grænsefladetype    Serial ATA-300
Spindelhastighed    7200 rpm
HD Kapacitet    500 GB
Grafik
Grafik Interface    PCI Express x16
Grafikprocessor    NVIDIA GeForce GTX 460
Videohukommelse
Video Hukommelse    768 MB
Ram type    GDDR5 SDRAM
Optisk lagring
Læsehastighed    52x (CD) / 16x (DVD)
DVD Standard    DVD+RW (dobbeltlag)
Genskrivningshastighed    16x
Skrivehastighed    22x
Effektenhed
Type    Strømforsyning
Nødvendig spænding    220 V
Netværk
Netværk    Netværksadapter
Dataforbindelsesprotokol    Ethernet / Fast Ethernet
Med OS
Type OS    Linux
Miljø
Lydudbredelse    20 DB
Controller for lagring
Controller-grænsefladetype I    Serial ATA II
Grænsefladetype    Seial ATA II
Diverse
Farve    Sort/sølv
Overensstemmelsesstandarder    CE

PS. er ny i dette forum så håber ikke jeg bryder nogle regler :)
Avatar billede NCG Novice
15. oktober 2010 - 09:46 #1
Ser ok ud i forhold til dit budget, og den burde jo også kunne kører de fleste spil.

Men hvilke spil kør du på "Type OS  Linux " ?
Avatar billede sergei_ Juniormester
15. oktober 2010 - 14:49 #2
Ok til prisen, men vil ikke kunne køre på højeste settings på mange spil. 500 GB harddisk lyder af meget, men bliver lynhurtigt ædt op alene af saved games og en film eller 2. Ram ok, i hvert fald hvis det er XP du kører. Ville selv tage et nummer bedre processor.

Hvis det skal være en billig gamer ville jeg hellere tage en AMD såsom denne (den her koster dog en tusse mere)

http://www.mm-vision.dk/produkter/vispcsystem.asp?action=vis&menu=computer&varenr=99102&type=pcsystem
Avatar billede s250188mc Nybegynder
16. oktober 2010 - 10:45 #3
Linux er bare det system den kommer med :) en tusse mere er sku for meget vil helst ikk over de 4500 :) men har du andre forslag med en AMD :)