Avatar billede x-file Nybegynder
14. oktober 2010 - 16:38 Der er 5 kommentarer

Billeder animeret 3D

Hej, Jeg skal bruge et progarm til at vise emner som fotograferes og som efterfølgende kan dreje sig rundt.

Hvad hedder det og hvad anbefales?
Avatar billede noltus Novice
14. oktober 2010 - 17:10 #1
Der findes ikke nogen programmer der lige umillibart kan gøre det,men du kan filme det med et videokamera hele vegen rundt,eller du kan uddybe lidt mere hvad du vil have
Avatar billede noltus Novice
14. oktober 2010 - 18:12 #3
Det er lavet med et stationært videokamera hvor det viste drejer rundt på en eller form for drejeskive
Avatar billede x-file Nybegynder
15. oktober 2010 - 13:10 #4
http://www.ov-foto.dk/ er den der laver det og her nævnes en anden måde som er den jeg efterlyser
Avatar billede noltus Novice
15. oktober 2010 - 15:33 #5
Jamen de laver det på præcis på den måde jeg har beskrevet,du kan lave det selv uden videokamera,på deres animation tager det ca 5 sek.for en omdrejning det bliver 125 billeder (25x5) så sætter du dit kamera,ned fjernudløser, på et stativ og stillrt objektet på en drejeskive,tag et billed grej skiven 2.88 grader (360/125)tag et nyt billed osv..til alle billeder er taget,så lægger du alle billeder ind i en gif,animation og du har samme resultat.Fatografan har nok en computer styret drejeskive og kamera,men princippet er det samme