Avatar billede Mikkeljakobsen Nybegynder
13. oktober 2010 - 23:47 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Fjerne hjemmegruppe - windows xp

Hej!

Jeg vil rigtig gerne have slettet den hjemmegruppe min computer er tilknyttet, da den ellers ikke vil kommunikere med min netværks harddisk. Det virker måske ligetil, men på en xp er der tilsyneladende kun mulighed for at tilføje en ny eller ændre i en. Håber der er nogle der ved hvordan man gør :)

Hilsen Mikkel
14. oktober 2010 - 07:59 #1
... der skal da altid være en hjemmegruppe ?!?
Eller så forstår jeg ikke lige hvad du mener ...
Avatar billede Nicolai96DK Nybegynder
25. december 2010 - 19:48 #2
hvis du højre klikker på ''Denne computer'' under ''start'' og går ned i ''egenskaber'', og så ''skift indstillinger''.
Derefter går du ind i ''netværks-id...''.
Der kan du omdøbe dine hjemmegruppe og lave om på nogle indstillinger hvis de var det du ikke kunne finde ud af:D