Avatar billede 3dfreak Nybegynder
25. juli 2001 - 14:12 Der er 3 kommentarer

Geforce2 v7700 delux NÆGTER at kører 3D med brillerne..HEEEEELP

Før spørgsmålet skal jeg lige sig Jeg vil gører ALT for at få det skide vr til at fungere! ALT

Hardvare

Skærm: Hitachi CM772
Styresystem: Win98SE
Software: DirektX 8.1, Asus Geforce2 v7700 delux diver (den driver der følgte med).

Mit kort vil ikke køre VR 3D med brillerne så mit spørgsmål er hvordan skal instllingerne være?
Hvordan restarter jeg Direkt3D?
Symptomer: brilller bliver medium mørke , blinker ikke. skærm deler ikke pilledet op. Men osd er vinket af til at skulle køre. men ingen \"dybde!\"

testede spil: Tomb raider 4, need for speed 4,  quake 3 arena.

Jeg har tidligere haft det til at fungere, men efter en formatering af hd og genindstallering af windows - ingen 3D. What do I do?

Avatar billede fozzi Nybegynder
25. juli 2001 - 15:27 #1
var det dig som det intallet første gang og har du prøvet at installet Win98SE før

MVH fozzi
Avatar billede 3dfreak Nybegynder
28. juli 2001 - 19:34 #2
ja og nej... første gang indstallerede jeg det ikke selv - men da så jeg det heller ikke fungerer.
anden gang indstallerede jeg me og derefter adskillige spil.oooohh det var det vildeste!!
men... så sprængte jeg 4 hansol skærme ved at kører 120 Hz.. ups.
windows lavede knuder = format c og d:
nr 3 indstallation - me igen men da virkede 3d ikke.. nr 4 indstall. 98 se igen en nitte
5 install- me igen en nitte---

og nu 98se intet

jeg vil gører hvadsomhelst for at få det vildeste 3d til at køre igen!!! på forhånd tak nit tlf er 25338637 jeg ringer gerne dig op
ps du har vel hørt om jydske dollas?
Avatar billede pennywise Nybegynder
08. august 2001 - 22:35 #3
du ska bare have en skærm der kan klare 100Hz