Avatar billede lovebuine Mester
13. oktober 2010 - 00:47 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

SD kort recovery af fil

Jeg har et sony DSC-HX5V med 16GB SD kort, hver videoklip er MTS filer. jeg lavede en cut/paste til min harddisk af en fil og derefter en cut og paste til et andet sd kort. nu virker filen kun i 27sec i stedet for 8min. jeg har bla brugt sony recovery program og 10 andre recovery programmer, men filen kommer ikke frem, alle de andre jeg har slettet men ikke cut/paste, kan godt restores.

kan jeg glemme alt om at få denne fil restoret? pga jeg har cut/paste den fra mit sd kort og derefter igen fra min harddisk??
Avatar billede Slettet bruger
13. oktober 2010 - 07:58 #1
hvad med denne her

http://www.piriform.com/recuva

m.v.h
Avatar billede lovebuine Mester
13. oktober 2010 - 09:07 #2
ja den har jeg prøvet uden resultat, spg er om man kan recovery, hvis man har lavet cut/paste
Avatar billede Fuzion1977 Nybegynder
13. oktober 2010 - 10:37 #3
Jeg tror godt jeg kan finde filmen til dig. Du skal blot ikke røre mere ved SD-kortet. Du kan kontakte mig på malmskou@gmail.com hvis du vil have min hjælp. Pris 100 kr. og hvis jeg ikke kan finde filen er det gratis.
Avatar billede Slettet bruger
13. oktober 2010 - 15:00 #4
er det sådan du har gjort

http://bc.pcworld.dk/art/101978?page=2

m.v.h
Avatar billede lovebuine Mester
28. oktober 2010 - 08:00 #5
der er ik noget at gøre, den kan ikke genskabes. deen finder andre ting, men ik den jeg leder efter og mit gæt er fordi man har lavet en cut/paste af den.