Avatar billede it-manden Nybegynder
25. juli 2001 - 14:03 Der er 4 kommentarer

Response doks i en web-formular.!!!!!

Jeg har gjort alt for at få mine respons-dok til at virke men indtil videre uden held.
har brugt følgende kode i mine oversigter:

Første kolonne :
@If(SvarSubject != \"\";SvarSubject + \"  \"; \"\") + \"(\" + @Name([CN];SvarFrom) + \", \"
+ @Text(@Modified; \" \") + \")\"

anden kolonne :
Subject + \" (\" + @Name([CN]; From) + @DocDescendants(\")\"; \", %svar)\"; \", %svar)\")

til trodsfor det, så virker det alligvel ikke.
Det virker ellers godt , når basen køres i notes-klient, men ikke på web.

Hvoran kan man lave et respons dok i en web-formular???????

it-manden.
Avatar billede roenving Novice
25. juli 2001 - 14:15 #1
Uff ...

@DocDescendants dur ikke i Web-apps =;·[

Fra Designer Help:
\"
Use @DocDescendants in window title and column formulas, when you want to indicate the total number of responses (at all levels) to a particular document, or the total number of documents within a particular category. This function does not work in any other formula.

This @function is calculated when the document is opened. Results are undefined in cases where the document is not opened, such as printing from a view.

*You cannot use this function in Web applications.*
\"

Response-dokumenter skulle opføre sig ligedan i web-applikationer, jeg har i hvert fald ikke haft problemer af nogen art.

hth
jes
Avatar billede jhr Nybegynder
31. juli 2001 - 22:07 #2
Hvad er dit mål med viewet?

Hvis det er noget med at strikke det sammen så det ikke helt ligner et typisk notesview, så kan du jo bruge lidt javascript til at trylle med - det virker ganske effektivt, afhængig af hvad du ønsker at skabe.

I øvrigt kan man som tommelfingerregel godt have at de mest geniale viewformler (@-formler) ikke virker på web... (øv!).
Der er en del at hente i 5.08 hvor en del formler er flettet ind.

JHR
Avatar billede it-manden Nybegynder
28. november 2001 - 14:52 #3
Jeg har fundet ude af hvad der skal til, tak for hjælpen.
Avatar billede it-manden Nybegynder
19. januar 2003 - 13:00 #4
Jeg lukker..