Avatar billede Lasse S Novice
12. oktober 2010 - 21:17 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

drag-drop video converter

Hej eksperter

Til resizing af fotos bruger jeg Picture Resizer, http://www.rw-designer.com/picture-resize, og det er fantastisk, fordi jeg bare drag-dropper billed-filerne direkte fra Stifinder, og vupti - så er der resizede (kopierede) fotos.

Jeg leder nu efter det samme til film. Jeg har en masse AVI-filer (fra alm digital kamera), som efterhånden fylder lidt på harddisken. Jeg har forsøgt at lave en genvej til Windows Movie Maker, men der er alliigevel for mange klik. Hvor kan jeg finde noget lignende Photo Resizer, hvor jeg bare kan drag-droppe en avi-fil, og så kommer der en (fx) wmv-fil ud af det...?!

vh Lasse
Avatar billede ranni Forsker
01. november 2010 - 15:21 #1
Prøv at søge  Any Video Converter på downloads.com.
Den er gratis og kan hel masse
Avatar billede Lasse S Novice
27. december 2010 - 20:24 #2
intet svar - lukkes igen :(
Avatar billede Lasse S Novice
27. december 2010 - 20:25 #3
hov, der var et svar - sorry, Ranni, skriv et svar, hvis du vil have pointene :) - Tak for input
Avatar billede ranni Forsker
27. december 2010 - 21:00 #4
Hej
Jeg har ikke noget at bruge point til så du lukker selv.
Men kan du bruge Any Video Converter eller fandt andet af interesse ???
Avatar billede Lasse S Novice
27. december 2010 - 21:09 #5
jeg nåede aldrig så langt - og nu er jeg på opfordring ved at rydde op i uløste spørgsmål/svar...