Avatar billede rlarsen004 Nybegynder
12. oktober 2010 - 18:42 Der er 3 kommentarer

Ny CPU

Hej, jeg er en dreng på 15, ligesom mine kammerater vil jeg gerne spille diverse spil. Da jeg er ret hård til FPS (First Person Shooter) Så skal mit gear bare være i orden. Men sådan noget som Hardware bliver jo meget hurtigt uddateret. Jeg har et relativt nyt grafikkort i. (Nvidia 9800 GTX+) Og et nyt bundkort (ASUS P5QD Turbo) Mit Spørgsmål er, hvad ville være det smarteste at købe, for det skal jo også holde lidt tid. Jeg bruger Windows 7 Ultimate. Min nuværende CPU er en Duo 1.8. Lidt pinligt, især fordi det begrænser hvilke spil der kan spilles. ;)

Tak på forhånd.
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. oktober 2010 - 21:09 #1
Du kan bruge Core 2 Duo, Core 2 Extreme eller Core 2 Quad.

Hvor stor er et godt spørgsmål, for alle links på Asus side fører pt bare tilbage til forsiden...
Avatar billede Nereos Nybegynder
13. oktober 2010 - 22:22 #2
Til spil ville jeg gå efter en Core 2 Duo.
Da de fleste spil alligevel ikke udnytter de 4 kerne i en Quad.

Personligt har jeg gode erfaringer med Intel Core 2 Duo E8400.
Jeg overclocker den stabilt til 4ghz uden problemer.
Avatar billede Nereos Nybegynder
13. oktober 2010 - 22:23 #3
Og må jeg så lige sige. Pfft hård til FPS :) Du kommer bare, så skal jeg rulle dig i CSS...