Avatar billede djqck Nybegynder
12. oktober 2010 - 18:28 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Min pc starter op men ikke noget billede:MSI K9N Sli

Hej,

Der er noget galt med min PC når jeg trykker på tænd knappen kommer der lys i og det hele men problemet er at der kommer ikke noget billede i skærmen det her har sket en gang før og der fik jeg en professional til at lave den og betalte 600KR. men jeg gider ikk betale så mange penge den her gang.

Det der skete var at min pc fald i søv og jeg trykker på min tastatur og der kommer ikke lys i den så jeg trykker på RESET knappen og starter min pc op. Der kommer selvfølgelig en felj om min windows 7 og jeg tryker på starturet CTRL+ALT+DEL og genstarter pc og derefter går jeg ind på BIOS og trykker LOAD DEFAULT SETTINGS og trykker save og genstarter pc og nu virker min mus og tastartur ikk dvs. min USB Porte virker ikke og jeg åbner min pc kasse og tryker på CMOS knappen for at resete BIOS og jeg samler kassen sammen igen og Så kommer der ikke nooget på skærmen...

+Der kommer ikke nogen beep lyd og jeg har lige skiftet min batteri i pc'en

Er der nogen der kan hjælpe mig Gider ikke at betale 600KR
Avatar billede Poko1 Ekspert
12. oktober 2010 - 18:50 #1
Skulle du ikke først ordne disse så er der måske nogen fer gider hjælpe
http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/djqck
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. oktober 2010 - 21:07 #2
http://www.eksperten.dk/spm/916291

Mon ikke der er en sammenhæng..???
Avatar billede djqck Nybegynder
14. december 2010 - 22:23 #3
Har Lavet pc for 1000kr