Avatar billede lasse1409 Nybegynder
12. oktober 2010 - 10:49 Der er 6 kommentarer

Siger PHP,Java,joomla,Grafisk arbejde dig noget, jeg søger en ildsjæl

Jeg er ved at lave en site som bygger på en ny måde at lave online selvudvikling på.
den ligger i joomla, som jeg selv er en rutineret bruger af.
Men kodning er ikke mig , så jeg søger en som er kreativ og overholder sine aftaler.
Enten får du penge eller en del af biksen (bedst for alle) eller en kombi.
kontakt lasse på 22582428 eller skriv på lasse1409@gmail.com
Avatar billede perfektus Nybegynder
12. oktober 2010 - 12:14 #1
Hvis du skifter systemet over til Drupal kunne jeg godt tænke mig at høre mere :).
Avatar billede lasse1409 Nybegynder
12. oktober 2010 - 12:58 #2
det er desværre ikke en option.
Avatar billede net-base.dk Nybegynder
12. oktober 2010 - 13:01 #3
Hej Lasse,

Hvad er det du skal have kode til dit site??? finder der ikke allerede en extension som kan klare denne opgave???
Avatar billede lasse1409 Nybegynder
12. oktober 2010 - 13:22 #4
Desværre er der ingen extension som kan klare opgaven.
jeg køber RSmembership.

opgaven generelt:
brugeren udfylder et spørgeskema. spørgeskemaet ligger til grund for en generel grafisk model af om man er tilfreds eller utilfreds med nogle personlige områder som er defineret i modellen. Modellen er holistisk Legomodel , som jeg har lavet. se denne demo http://cyberpsykologen.dk/joomla/index.php?option=com_content&view=article&id=50&Itemid=2

Der er desuden et udviklingsskema som ikke er lavet endnu. Kodeordet er feedback til brugeren.
Avatar billede net-base.dk Nybegynder
12. oktober 2010 - 13:26 #5
okay, syntes ikke lige at kunne se helt hvad det går ud på, desværre er mine evner inden for kodning af extensions ikke super gode til joomla.
Avatar billede emfr08ab Nybegynder
12. oktober 2010 - 14:50 #6
Lige et råd til din hjemmeside, som i øvrigt ser meget nydelig ud. Jeg ved godt du ikke har bedt om det, men der er lige nogle ting, som jeg synes du skal overveje.

Det er ekstrem irriterende, at du har fjernet muligheden for at kopiere og at bruge højreklik. Endnu mere irriterende er det, når man kommer til at lave et højreklik, så kommer der en popup frem.

Mange mennesker, inklusiv mig selv, har for vane at kopiere i teksten, mens man læse. Det er en slags erstatning for et bogmærke. Jeg læste din forside, og jeg kan næsten ikke koncentrere mig bare pga. den detalje.

Desuden virker det ikke, som beskyttelse, da man jo kan kopiere på så mange måder alligevel. Man kan også sagtens se kildekoden.

Man kan heller ikke klikke med musehjulet på din hjemmeside uden at få en popup, hvilket også er en brugt funktion. Når man klikker med musehjulet på et link, så åbner man linket i en ny fane. Det virker godt nok, men lidt irriterende, at man skal trykke på en advarsel (Som jo ikke giver mening her) hver gang.