Avatar billede DonMartini Nybegynder
11. oktober 2010 - 08:44 Der er 1 løsning

Flash Player: Starter først efter lang ventetid

Hey kloge hoveder :)

Har nu haft et problem i længere tid, så fik lyst til at spørge her inde.

Når jeg går ind på fx YouTube og vil se en video via. deres Flash-afspiller, så kan det tage helt op til 2 minutter, før den starter med at afspille. Hvis jeg tilgengæld vælger at køre det via. deres HTML5-afpiller, så kører det stort set med det samme.

Samme problem har jeg også med Internet Radio, som fx på ShoutCast.

Da alle andre computere i huset fungere fint og da min egen computer fungere fint når det er HTML5-afspilleren, så kan jeg selv udelukke at det er min forbindelse der er problemer med.

Det er i alle browsere (Google Chrome, Firefox, Safari, IE...) at det ikke fungere, så det kan hellere ikke være browseren der er noget galt med.

Jeg har prøvet at geninstallere både Flash Player og min browser,
men intet hjælper..

Kan i hjælpe? :)
Avatar billede DonMartini Nybegynder
09. januar 2011 - 01:25 #1
Lukker spørgsmålet