Avatar billede bonne11 Nybegynder
08. oktober 2010 - 22:36 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Xotic Pc's troskab, og service

Hej:)

Jeg skal have en ny bærbar. Mine forældre siger maks 10000 kroner. Jeg har fundet hjemmesiden "www.xoticpc.com" men hvad med fragt osv.? Jeg ved man skal betale moms og alt det der. Den kommer op på cirka 11000 når jeg har det jeg vil have, men er der nogen der kender et sted her i Danmark hvor man kan købe denne model "ASUS G73JH-B1" til maks 11500. Mine forældre er imod at jeg køber en computer i udlandet, for hvad hvis den går i stykker? Har Xotic Pc så et computerværksted her i Danmark? Tak på forhånd det vil hjælpe en del!
Avatar billede noltus Novice
08. oktober 2010 - 23:41 #1
Det er fra usa,så skal der betales yold og afgift for den,så det kan ikke svare sig
Avatar billede bonne11 Nybegynder
09. oktober 2010 - 00:52 #2
Det kan det faktisk..... Jeg har taget tolden og afgiften og det er billigere:) Men hvad hvis den går i stykker:(?
Avatar billede Slettet bruger
09. oktober 2010 - 15:03 #3
Husk de kører med en anden strømstyrke i usa 110V
Avatar billede noltus Novice
10. oktober 2010 - 04:23 #4
De fleste strømforsyninger omstiller sig automatisk mellem 110/220 volt,ellers er der en omstiller bagpå.Går den istykker må du sende den tilbade til usa,mrdmindre at du kan finde noget på deres hjemmeside der fortæller at de har europæiske samaebejds partner der rager syg af de ting,men jeg vil råde dig til at skrive en mail til deres salgsafdeling på sales@xoticpc.com og spørg der