Avatar billede Mindblast Nybegynder
08. oktober 2010 - 17:44 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Højtalere skratter/knaser

Hejsa Folkens :)

Jeg har fået købt mig en ny computer, og den har et onboard Realtek High Definition Audio lydkort. Mit problem er at jeg et par almindelige Logitech højtalere som på min gamle computer spillede fint, men på den nye her, så knaser alt musik jeg hører helt vildt... Det er en smule irriterende -.-
Jeg har også et par SteelSeries headset som man kun kan høre musik på i ca. 4 sekunder, også "går musikken i stå", f.eks. den bare trækker ordene ud: giiiiiiiiiiiiiiiiiiik lllllllææææænnnnggggeeeeeeerrrrrrrrreeeeee, også dør musikken... :P
Der var heller intet problem med mit headset på min forrige computer.

Jeg har både installeret chipset drivere fra CD'en som fulgte med, samt Realtek's "Realtek HD-Audio-konfiguration" program.
Jeg har også prøvet både højtalere og headset på en anden computer, end min gamle, og der er ingen problemer...

Jeg ville være utrolig glad, hvis der var en venlig sjæl, som ville hjælpe mig ;)
08. oktober 2010 - 19:28 #1
Velkommen til E. ...

Er den købt MED instaleret Styresystem ?
Avatar billede Mindblast Nybegynder
08. oktober 2010 - 20:29 #2
Tak for det :)

- Nej, det er den ikke. Jeg har selv installeret Win 7 på den.
Har det en betydning, når nu at jeg har fået at gøre med et onboard, eller hvordan hænger det sammen?
Avatar billede Mindblast Nybegynder
07. november 2010 - 23:01 #3
Tråden er lukket.