Avatar billede martin_moth Mester
07. oktober 2010 - 20:30 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

installere apps på en HTC legend

Har fået mig en htc legend, og jeg ved ikke lige hvordan man får installeret alt muligt på den :-S

Hvis jeg nu vil have en gang suduko på den - hvordan så?

Der er masser af interessante ting her: http://www.android.com/market/#app=com.enjoysudoku.enjoysudokudaily - men hvordan kommer de på mobillos?

Beklager - er newbii, har haft en gammel nokia indtil i går
Avatar billede maniactor Nybegynder
07. oktober 2010 - 21:07 #1
Fortvivl ikke, det er faktisk ret let :).
Du går ind i menuen på mobilen, vælger marked, søger efter f.eks. sudoku, vælger en app og trykker install :).

Husk det koster båndbredde og evt. koster selve programmet også noget, men der findes nu også en del gratis programmer.
Avatar billede martin_moth Mester
26. oktober 2010 - 21:03 #2
det spiller - verdens fedeste mobil. den kan jo alt. smid svar
Avatar billede maniactor Nybegynder
26. oktober 2010 - 21:24 #3
Super..
Har selv den samme mobil ;).
Avatar billede maniactor Nybegynder
26. oktober 2010 - 21:25 #4
+ et svar hehe. :D