Avatar billede olesenreck Nybegynder
07. oktober 2010 - 14:32 Der er 3 kommentarer

"multi" touch på touchpad

Hej, jeg har lige haft en macbook i et halvt års tid, og er gået tilbage til en normal bærbar. Jeg savner den funktion at man kan sætte to fingre på touchpadden, og så scrolle op og ned, findes der ikke et program til en normal Bærbar PC med windows, som kan få touchpaden til at fungere sådan?
Avatar billede ptj_11 Forsker
07. oktober 2010 - 22:13 #1
Nej, ikke mig bekendt. Funktionen eksisterer på nogle modeller, men der er det indbygget i selve pladen.
/ptj_11
Avatar billede olesenreck Nybegynder
07. oktober 2010 - 22:30 #2
Kan se det ligger i mine Synaptics driver, men kan ikke sætte hak i multitouch?
Avatar billede ptj_11 Forsker
07. oktober 2010 - 22:40 #3
Som sagt/antydet, hvis hardwaren ikke understøtter funktionen, så kan du heller ikke tilvælge den.
/ptj_11