Avatar billede team190 Nybegynder
05. oktober 2010 - 00:56 Der er 3 kommentarer

steel series ødelagt?!

hej.
har sådan et steelseries gaming headset. Men der var en løs forbindelse i. Så jeg skar bare ledningen over, der hvor det virkede som om der var en løs forbindelse. Men nu når jeg forbinder ledningerne i den farve de er i virker det stadig ikke. Jeg forbinder dem i hver farve og hvilke dem ellers bare rundt.
Kan jeg på en måde få lavet det, da det er at rimelig kryderet headset? :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. oktober 2010 - 07:55 #1
Få det lavet?
Nej, det vil jeg ikke tro kan betale sig - ej heller vil du kunne finde nogen der rent faktisk kan.
Avatar billede team190 Nybegynder
05. oktober 2010 - 08:28 #2
øv, gider bare ikke bruge 600 kr,- på et headset hvis det går i stykker alligevel :(
Avatar billede Skillzmize Nybegynder
05. oktober 2010 - 08:48 #3
Hvis det skal repereres koster det mindst 500kr i timen. Så hvis det tager 1 time, er du allerede oppe på hvad et nyt headset koster. Og så er der stadig ingen garanti på når det er repereret.

Køb nyt - så har du 2 års reklamationsret igen.