Avatar billede Kaffefyren Nybegynder
03. oktober 2010 - 17:55 Der er 5 kommentarer

Brug GPU som CPU Hjælp?

Hej.

Jeg har vist nok læst i et computerblad at man kan bruge GPU'en som CPU når man ikke lige bruger sit grafikkort til spil, eller også er det rammene i grafikkortet man kan bruge. Eller begge dele. Jeg kan ikke huske det, men kan nogen fortælle mig hvilke muligheder der er for "brokoblinger" mellem disse forskellige ting.

Venlig hilsen
David Olsen
03. oktober 2010 - 18:03 #1
Pssssssst: Point ude: 449 ? -> http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/Kaffefyren - du bør/skal lige pænt vende tilbage til dine tidligere spørgsmål, SÅ vil jeg/vi pænt vende tilbage til dig igen...
Avatar billede noltus Novice
03. oktober 2010 - 19:35 #2
Expertens politimester karise_larry har slået til igen
Avatar billede Kaffefyren Nybegynder
04. oktober 2010 - 13:12 #3
Jeg giver point når folk giver mig et brugeligt svar.. Man skal vel ikke give point til svar man ikke kan bruge? Eller skal man? :-)
Avatar billede noltus Novice
04. oktober 2010 - 15:04 #4
Du kan læse mere her kortlink.dk/google/87mz
04. oktober 2010 - 15:08 #5
Ref #3: Så skriv dog tilbage til folk igen!!! "Dit svar/kommentar kan jeg ikke bruge, prøv igen"... - men når der ikke kommer noget somhelst tilbage fra dig, hvordan tror du så det bliver opfattet i den anden ende ?