Avatar billede tuddi15 Nybegynder
03. oktober 2010 - 17:34 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

mappe på skrivebordet

Hallo der ude
Jeg sad og "legede" med nogle ting på skrive bordet og kig ind i enskaber under en mappe(ved højre klik.) og  valte skujl. og nu kan jeg ikke finde mappen mere og jeg havde nogle vigtige ting som jeg bruger i min hverdag

håb nogen kan hjælpe meget hurtig
Avatar billede jacla Nybegynder
03. oktober 2010 - 17:44 #1
I kontrolpanelet mappeindstillinger -> fanebladet "vis" gendan tidligere mapper ved logon eller flueben ved vis skjulte filer og mapper

Så vil jeg tror de kommer frem :)

Vh
Jan
Avatar billede 220661 Ekspert
03. oktober 2010 - 17:58 #2
systemgendannelse til før du gjorde mappen usynlig.
Avatar billede TroelsDK Nybegynder
03. oktober 2010 - 18:31 #3
Gå ind i en vilkårlig mappe, vælg "organiser" - "mappe- og søgeindstillinger" - Vælg fanen "Vis" - under alle mulighederne vælger du "vis skjulte mapper filer og drev". Tryk ok, og F5, så skulle du gerne kunne se din mappe igen :)
Avatar billede tuddi15 Nybegynder
03. oktober 2010 - 18:44 #4
mange tak det virker troelsDK
Avatar billede tuddi15 Nybegynder
08. oktober 2010 - 18:53 #5
jacla skriv svar
Avatar billede jacla Nybegynder
08. oktober 2010 - 19:04 #6
Godt det virker!!!

Jeg kan ikke give dig svar pga TroelsDK har fået accepteret sit svar.

Det betyder heller ikke noget, jeg mangler ikke point pt.

Vh

Jan C",)