Avatar billede Sigsim Nybegynder
03. oktober 2010 - 13:32 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Microsoft dynamics C5

Hej med jer

Hvordan laver man en delsum i ordrelinjer
Jeg er feks. ved at lave en regning og så vil jeg gerne have at den regner ud efter feks. 4 linjer og derefter samlet den totale sum til sidst???
Avatar billede mariaf Juniormester
04. oktober 2010 - 20:21 #1
Det kan den ikke som standard, det skal kodes (lidt). problemstillingen er at alle linier faktureres, så der skal "sumlinien" laves særskilt, så den ikke bogføres men kun viser en sammentælling.
Avatar billede Sigsim Nybegynder
04. oktober 2010 - 20:33 #2
Jeg har modtaget et tilbud fra en af mine leverandører, og i det tilbud kan jeg se at de har lavet en delsum.
problemet er nok at jeg, når jeg laver et tilbud gør jeg det i ordremodulet, og printer tilbuddet som en proformafaktura, og manuelt ændre de ting som ikke skal være i tilbuddet
Avatar billede mariaf Juniormester
05. oktober 2010 - 00:42 #3
Du kan sagtens udskrive et tilbud, men gør det til word. Så kan du selv rette detaljerne.