Avatar billede doo1309 Nybegynder
02. oktober 2010 - 12:06 Der er 4 kommentarer

Proceslinje åbner system32 mappen

Når jeg bruger Win7 Proceslinjen (højre-klik på program og vælge genvej der, eks. højre klik på steam ikon, vælg Store) så åbner den C:\Windows\system32

nogle der kan hjælpe med dette proplem? (den gør det kun på programmer ikke på mappe ikonet)
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. oktober 2010 - 12:23 #1
Som du beskriver det, kan jeg ikke se problemet.
Du skal bare vælge exe filen til det program du vil have som genvej.

Har jeg misforstået dig, må du forklare det lidt bedre.
Avatar billede doo1309 Nybegynder
02. oktober 2010 - 12:42 #2
Jeg har 4 programmer på min proceslinje, Opera, steam, MSN og Skype.
når man højre-klikker kommer der genveje frem til programmet eks. msn>Busy.
men lige meget hvilken genvej jeg trykker på åbnes system 32 mappen
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. oktober 2010 - 14:05 #3
Jeg er slet ikke med.

Jeg højreklikker og vælger fastgør til proceslinie.