Avatar billede ChrilleMusic Nybegynder
29. september 2010 - 12:55 Der er 3 kommentarer

Webdesigner søger til musikvideo!

Marts One Records søger en webdesigner til at lave noget design på forsiden af musikvideoen

Det drejer sig om at lave en intro og en outro til musikvideoen.
De to musikeres navne og Marts One Records skal stå i introen, resten er op til dig.

Vi har forestillet os at du kan lave det magen til denne video udover det sidste klip med drengen.
http://www.youtube.com/watch?v=4VrBae_QK44

Jobbet er i første omgang ulønne
Vi vil kreditere med links til din hjemmeside eller andre steder som du gerne vil have at folk besøger.

Musikvideoen er garanteret 40.000-80.000 seere, så hvis du gerne hjælpe os med introen, hjælper vi dig med promotion.

Med venlig hilsen
Marts One Records
Avatar billede ChrilleMusic Nybegynder
29. september 2010 - 12:56 #1
Send os en mail på gazza_nr.9@hotmail.com
Avatar billede Himbear Nybegynder
29. september 2010 - 14:09 #2
Jeg arbejder som freelance webdesigner, og vil egentlig gerne hjælpe. Men det er lidt svært når det er ulønnet.

Hvor bliver musikvideoen vist?
Avatar billede np3designdk Nybegynder
30. september 2010 - 12:34 #3
Hej Mads,

Send gerne en mail til mig på: nils@nilspedersen.dk
Jeg er igang med at læse til multimediedesigner på 3. semester.

Med venlig hilsen
Nils Pedersen