Avatar billede gefion Nybegynder
28. september 2010 - 20:11 Der er 4 kommentarer

Outlook kan ikke hente POP3 fra Gmail

Min Outlook 2007 client vil ikke hente mails fra indbakken i Gmail - . kan god sende
hvad er galt?

Jeg bruger windows XP og har F-secure som antivirus
Avatar billede johnnyl Novice
28. september 2010 - 21:07 #1
Bruger selv ovenstående.

Har du husket at skrive i feltet Server til indgående post
imap.gmail.com
Avatar billede johnnyl Novice
28. september 2010 - 21:14 #2
Husk at trykke på knappen    Flere indstillinger....
Vælg sidste fane blad    Avanceret
Server til indgået post IMAP sættes til 993

Mener det er alt
Avatar billede Skoven Praktikant
28. september 2010 - 23:12 #3
Lige et spørgsmål -har aktiveret POP3 i gmail indstillingerne? (ved ikke om man kan sende mails uden at det er aktiveret).
Der er en forklaring på hvordan du opsætter Outlokk 2007 til POP her: http://mail.google.com/support/bin/answer.py?answer=86373

Johnnyl: er remelig sikker på at der ikke skal stå noget med "imap" nogle steder da brugeren her bruger POP3 (/SMTP).
Avatar billede 50573433 Nybegynder
28. september 2010 - 23:13 #4
Værsgo' her er løsningen og jeg har afprøvet den - det virker

http://www.officeguide.dk/outlook/37-tips/95-tilfoj-din-gmail-konto-til-outlook-2007