Avatar billede rbe Nybegynder
28. september 2010 - 17:15 Der er 1 kommentar

Mister forbindelsen til VPN/Fjernskrivebord

Jeg har et stort problem med min bærbare pc, som jeg primært bruger til at arbejde på hjemmefra via VPNforbindelse/fjernskrivebord. Men jeg mister konstant forbindelse efter blot få minutters arbejde på VPN. Og så kan det være vanskeligt at få forbindelsen igen.
Vi har testet med anden computer i husstanden, den også kører via VPN til anden arbejdsplads= ingen problmer.
Når jeg arbejder på computeren uden VPN virker det upklageligt. Vi kører trådsløst net.
Kan nogen forklare det?
Avatar billede nickwan Nybegynder
29. september 2010 - 21:19 #1
du kunne prøve at bruge team view og se om det giver samme problem?