Avatar billede PePeng Nybegynder
28. september 2010 - 13:39 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Min bærbar lagger !

Hej, Jeg har en Asus N50vn med lag problemer, når jeg spiller musik/lyd/video kommer et lag, måske engang hvert minut. ca.

I starten da jeg fik den var jeg helt sikker på at det bare var vista! og var jo så glad for den at jeg ikke ville klage over den. Senere gik jeg ud og købte Windows 7 home edition og smed over på den! desværre har den stadig præcis det samme problem.

Når den lagger kommer den med en lyd som er lidt ligesom en summen fra en bi, lyden er meget kort varig men matcher screen lag i spil.

Det er næsten ubehageligt at lytte til musik på den, fordi den lyd kommer så ofte !

Jo mere jeg laver på den, jo oftere kommer lyden/lags. det er som om nogle dage er værre end andre?

Håber nogle kan hjælpe mig! Tak på forhånd

- Peter
Avatar billede 220661 Ekspert
28. september 2010 - 16:35 #1
Lyder som der er dårlige forbindelser inden i din pc, som du beskriver det.
Har du garanti på den?
Avatar billede PePeng Nybegynder
28. september 2010 - 18:00 #2
ja, har faktisk haft den sendt ind til Asus 1 gang for ca en måned siden.. de havde bare formateret den og sagt at de ikke kunne finde nogle fejl, selvom jeg udtrykkede mig klart om at det ikke hjalp. Da jeg jo har gjort det mange gange i forvejen!

Syntes bare det er ærgeligt at skulle undvære bærbaren, især når de slet ikke hører efter hvad man siger.
Avatar billede 220661 Ekspert
28. september 2010 - 18:26 #3
Så må du jo vise dem hvad der sker. Du er nødt til at konfrontere dem med denne fejl de ikke har lavet. Ellers trækker de det bare i langdrag til garantien er udløbet. Og så er der kun en til at betale. Og det ved du jo nok hvem det er.
Avatar billede PePeng Nybegynder
28. september 2010 - 18:43 #4
så det er med sikkert en hardware fejl ?

garentien er 2 år, når man køber en bærbar ikke?
Avatar billede 220661 Ekspert
28. september 2010 - 19:53 #5
Helt sikker kan jeg jo ikke være, men da problemet ikke er forsvundet ved at din maskine er blevet formateret, må der være en fejl som ikke er software relateret. Og den skal da ikke lave summelyde som en bi.

Garanti er to år når man køber pc. Kan lige sige vi fik lavet en Acer bærbar der var 22 mdr gammel, hvor vi fik skiftet bundkortet.
Avatar billede PePeng Nybegynder
29. september 2010 - 16:08 #6
okay, så må det være det som at jeg gør.. tak for hjælpen, prøver at give dig de points når jeg har fundet ud af hvordan :)
29. september 2010 - 16:12 #7
Avatar billede 220661 Ekspert
29. september 2010 - 16:25 #8
Du accepterer dette svar. Så skulle det være i orden.