Avatar billede cautoo Nybegynder
24. juli 2001 - 23:45 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

CS Server -HASTER-

Jeg har sat en CS server op men nu tænkte jeg på om man kunne få et eller andet program som eks. kunne opdatere en database med oplysninger om hvor mange gange den enkelte bruger har været død og hvor mange gange han har skudt en??? og hvis den eks. også kunne gemme alle din kommandoer fra konsol vinduet!!!!!
Avatar billede saku Nybegynder
24. juli 2001 - 23:59 #1
Psychostats er klart det bedste program til det se mere på: www.psychostats.com
Avatar billede cautoo Nybegynder
25. juli 2001 - 00:02 #2
du kunne ikk lige fortælle om noget af det jeg sagde kunne lade sig gøre???
Avatar billede snowball Novice
25. juli 2001 - 00:14 #3
cautoo: Du kunne jo også selv gå ind på siden og læse hvad den kan ! :)

Some examples of the type of stats gathered are:

Total Kills/Deaths (including winning/losing streaks).
Player kill ratios, like Kills per death, minute, or round.
Detailed weapon usage for players and overall statistics.
Total playing time and longest game session for each player.
Round statistics including a players \'Life Expectancy\'.
Team stats including things such as: total bomb plantings, targets bombed, hostages saved or killed, and many others (for each type of mod supported).
Victim lineup for each player. Displays all of the players you\'ve killed (or have been killed by). Showing kill to death ratios, favorite weapon used and favorite maps.
Weapon awards and \"top10\" listings for each weapon and award type.
Awards are completely customizable and can be tweaked to give different amounts of points for achieving certain tasks. Also rules can be setup for each award to define what is required for a player to be ranked in the award.
Map stats showing how many times each map has been played, which team won, and how.
CLAN stats that show combined totals for all members of a single clan. Clantags are automatically detected. New clantags can be defined in the configuration which allows for almost any clantag to be seen.

Så den kan i hvert fald det du spørger om, og en hel del mere ;)

Snowball
Avatar billede cautoo Nybegynder
25. juli 2001 - 00:15 #4
oki men jeg er nu ikk så god til engelsk så derfor spurgte jeg