Avatar billede lemmynielsen Nybegynder
27. september 2010 - 21:17 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Trådløst netværk forstærker

Hej jeg bor så tæt på min arbejdsplads at jeg næsten kan tage deres trådløse netværk. Jeg betaler medielicens og har fået lov at bruge det hele døgnet rundt fra min arbejdsgiver, men der mangler ca. 10- 20 meter for at nå det, Hvad gør jeg for at få fat i det??? når jeg klikker på trådløst netværk på min comp. siger den at hastigheden er 54.0 Mbps måske kan det bruges til at løse opgaven. Forklar i detaljer!!!
mvh
Lemmy
Avatar billede lemmynielsen Nybegynder
28. september 2010 - 13:02 #2
Det tror jeg ikke min virksomhed vil have så det skal være noget jeg kan forstærke fra min egen comp
Avatar billede lemmynielsen Nybegynder
27. oktober 2010 - 08:58 #4
Smid et svar så får du pointene
Avatar billede lemmynielsen Nybegynder
23. marts 2011 - 20:17 #5
lukket