Avatar billede Hypermobile Nybegynder
27. september 2010 - 19:12 Der er 6 kommentarer

Frontpage 2003

Foreningens hjemmesideudbyder har foreslået os at kontakte jer ang. om der er en, der kan hjælpe os med at få lavet det sådan, at beskeder til foreningen kan sendes gennem websmtp.struernethosting.dk. Er der en, der kan hjælpe os?
Avatar billede Poko1 Ekspert
27. september 2010 - 20:10 #1
Måske hvilken hjemmeside URL.
Avatar billede Hypermobile Nybegynder
27. september 2010 - 23:48 #2
Jeg er ikke bekendt med, hvad der menes med URL. Jeg har alene lidt kursus i at oprette en hjemmeside og vedligeholde den med tekst og billeder. Foreningens hjemmeside er hypermobile.dk.
Avatar billede Poko1 Ekspert
27. september 2010 - 23:55 #3
En URL bruges til at beskrive adressen af en bestemt ressource på internettet. Altså for at se hvad man skal igang med må man vel først se siden?
Avatar billede Poko1 Ekspert
27. september 2010 - 23:56 #4
Avatar billede Poko1 Ekspert
28. september 2010 - 00:44 #5
Er det sådant at du vil have en boks at skrive en tekst i og når du trykker på send så sendes den til websmtp.struernethosting.dk.?
Avatar billede Hypermobile Nybegynder
28. september 2010 - 11:59 #6
Siden hedder fuldt ud http://www.hypermobile.dk/. Vi har en boks på siden http://www.hypermobile.dk/indmeldelse.htm. Herfra har beskeder gået direkte til foreningens mail-adr. og det er det, vi har fået at vide, at det må den ikke længere, men skal gå via den anden oplyste boks, men dog fortsat sådan, at den ender i foreningens mailboks.