Avatar billede FonzieDK Nybegynder
27. september 2010 - 11:09 Der er 3 kommentarer

Tilføjelsesprogram til Office 2010

Jeg har et lille problem med et program jeg skal have installeret. Min skole kræver at jeg installerer det så det er jo lidt af et problem. Programmet hedder "Microsoft Mathematics Add-in". Det downloader fint, men når jeg vil installere popper der en besked op som siger følgende:

".NET Programmability Support for Microsoft Office is required to install Microsoft Mathematics Add-in"

Nogen der kan hjælpe her?

Mvh

En fortabt gymnasieelev :-)
Avatar billede ole_madsen Ekspert
27. september 2010 - 12:15 #1
Umiddelbart lyder det mest som om, du ikke har Microsoft .net (v1, 2 3 og/eller 4) installeret.

Du kan installere dem gratis fra Microsofts hjemmeside, eller besøge windowsupdates.microsoft.com og installere det via Windows Updates.
Avatar billede FonzieDK Nybegynder
28. september 2010 - 10:09 #2
Har lige prøvet at installere V4, men den siger det samme...

Noget andet jeg skal installere måske?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
28. september 2010 - 14:15 #3
Du skal installere alle sammen - de er selvstændige versioner...

Undtaget er V3.5SP1, der indeholder V2, 3 og 3.5 - Men du skal stadig installere V1/1.1