Avatar billede bageren69 Nybegynder
26. september 2010 - 12:50 Der er 13 kommentarer

fejlkode 80048823 msn

Min veinde kan ikke længere logge på Live Messenger, hun får fejl 80048823.
Vi har har prøvet at nulstille koden uden held. Når vi prøver at logge på med ny kode få vi beskeden, at Live Id'en er foreløbig spærret pga. der er prøvet at logge med forkert kode for mange gange. Vi har prøvet at vente 24 timer med at logge ind stadig med samme resultat.

Jeg har 3 gange oprettet et nyt Live ID via min pc (Windows XP), hver gang har jeg kunne logge ind og ud uden problemer.

Jeg har ingen problemer med mit eget Live ID.

her er de svar hun får :

Prøv en anden indstilling for nulstilling af adgangskode
Du har forsøgt at bekræfte dine kontooplysninger for mange gange. Vælg en anden indstilling for nulstilling af adgangskode, eller prøv igen senere.

Klik på OK for at vende tilbage til dine indstillinger for nulstilling af adgangskode..
Avatar billede LS2010 Nybegynder
27. september 2010 - 06:53 #1
Akurat det samme skete for mig igår også, mystisk! Jeg var dog inde på min hotmail tidligt igår morges, og et par timer senere var der problemer.
Jeg har prøvet at google fejlkoden, og problemet er åbenbart sket for en del før.
Nu prøver jeg at finde en mailadresse, jeg kan skrive til, der må være noget supporthjælp!
Avatar billede Lady_M Nybegynder
27. september 2010 - 08:42 #2
Det samme skete for mig og min veninde i går, da vi kom hjem fra weekend tur! Ingen af os har trykket på links eller lign. så det meget mystisk. Men kan hører omkring at det er noget der er sket for en del.. Håbede på det var en fejl, og at jeg ville kunne logge på i dag, men uden held. Har dog kontaktet hotmail, men venter på svar.
Avatar billede LS2010 Nybegynder
27. september 2010 - 09:11 #3
Hører du postitivt fra hotmail, må du meget gerne lige skrive det herinde! :-)
Min veninde ringede lige før og sagde at hende og to andre ikke kan komme på hotmail fra idag..
Avatar billede bageren69 Nybegynder
27. september 2010 - 16:53 #4
Avatar billede LS2010 Nybegynder
27. september 2010 - 18:33 #5
Gad vidst, om der så er noget at gøre..:-/
Avatar billede LS2010 Nybegynder
28. september 2010 - 06:36 #7
Avatar billede LS2010 Nybegynder
01. oktober 2010 - 09:35 #8
Er I kommet på jeres hotmail igen???
Jeg er ikke.. Har udfyldt en side med informationer, og venter så bare på, at den bliver åbnet.. Men gad vidst, hvornår det bliver...?
Avatar billede svenrus Novice
09. oktober 2010 - 13:17 #9
Søndag den 26 september kunne jeg ikke logge på og har endnu, til dato ikke kunnet omend jeg har fulgt Microsofts procedurer til punkt og prikke. Det nærmeste jeg er kommet et svar på hvorfor, er denne artikel:

http://www.comon.dk/nyheder/17-000-danskere-fik-lukket-deres-Hotmail-Microsoft-drukner-i-klager-1.373022.html

  Noget kunne tyde på at sikkerhedskravene til konto-adgang er blevet så raffinerede at Microsoft har "låst sig selv ude", eller hvad ?
Avatar billede bageren69 Nybegynder
26. oktober 2010 - 10:58 #10
hmm ingen point da der ingen løsning er .

kun en ny hotmail konto.
Avatar billede svenrus Novice
26. oktober 2010 - 16:57 #11
14 dage senere puppede et vindue fra msn op og guidede mig tilbage til den konto jeg havde været udelukket fra. Men det er vigtigt at bemærke at jeg kun igennem min alternative e-mail-adresse kunne komme til at nulstille adgangskoden. Hvad der helt præcist skete og hvordan er simpelthen for kompliceret til at besvare her. Msn har åbenbart selv haft kontoen lukket nede for x antal brugere og har, af sikkerhedsmæssige årsager, holdt det hemmeligt... tror jeg nok.
Avatar billede svenrus Novice
29. august 2011 - 14:09 #12
OK
Avatar billede svenrus Novice
22. april 2014 - 17:10 #13
ok